Dynamický strečink – ebook2018-03-04T17:46:53+00:00

Dynamický strečink

buď pružný jako šelma

Stáhnout e-book

Základ, bez kterého se neobejdeš

Schopnost zavázat si tkaničky u bot ve stoje není ohebnost, je to samozřejmost. Všechny mé klienty bezpečně spojuje jedno, ať jsou jejich cíle jakékoliv – jsou zkrácení. Nemusí jít zrovna o předklon, mohou mít tuhé kotníky. Zpravidla je toho víc. Omezený rozsah pohybu je v běžném životě v lepším případě námaha, v horším bolest a ve sportu to může být výhledově hlavně průšvih a zranění.

Vstát z kancelářské židle po letech sezení

Vrhnout se na tréninkové programy v posilovně, vyběhnout do stromovky, nebo osedlat bicykl bez předchozí přípravy – není dobrý nápad.

Ukážu vám jak se bez skřípajících zubů rozhýbat tak, abyste byli pohybliví, v pohybu efektivní a na sport připravení. Zbavím vás bolestí zad, hlavy, šíje, dost možná bolestí kolen, kamenných lýtek a tuhých třísel, co vám neumožní překročit větší louži. Při běhu vás přestane brát bederka a vaše tempo vzroste tak, že vám iPhone hodí hlášku o blížícím se radaru na měření rychlosti.

Propojíme mozek se svaly

abyste byli schopni odkrývat slepá místa na vašem těle a nakopli progres v jakémkoliv sportu.

Co v e-booku najdeš?

  • Úvod do dynamického strečinku
  • Rozsah pohybu
  • Jak při dynamickém strečinku postupovat
  • Kdy zařadit dynamický strečink
  • Na co je třeba být připraven
  • Praktické příklady strečů s fotografiemi

Ebook aktuálně dokončuji
Nechte mi tu email a já vám ho pošlu jakmile bude hotový

Omezený rozsah pohybu znamená často námahu, bolest a výhledově i zranění.
Buď pružný jako šelma! 

Nepíšu jen o strečinku

Koukni na poslední myšlenky lva

Restart chlapa

Ráno snídaně, vejce od farmáře, slanina z prémiového řeznictví,